Toolikatted

Lisa kommentaar

veebruar 10, 2024 kirjutas Tasneem

Mul oli kolm vana kontoritooli, aja- ja kassi poolt näsitud, ei kannatanud enam selliste toolidega elada. Tegin terve suure eelkalkulatsiooni, mille tulemusel otsustasin et parandamine tuleb igati kasulikum kui uute ostmine. Nimelt on odavtoolidest turule jäänud vaid sellised, mille pealiskatte mu kass esimese ööga katki kraabiks. Kunstnahast toolidega ei pea mu kodu ka pikalt vastu. Arvasin siis et lastes mõnel firmal uue ja tugeva riide panna, on odavam, ja aja poolest peaks ka kauem vastu pidama.

Valisin välja firma mis jättis igati usaldusväärse mulje. Hinna poolest liikusin juba uute odavtoolide hinnaklassi mis omakorda lisas usaldusväärsust. Ent reaalsus osutus hoopis teiseks. Ma arvan et oleksin paari YouTube videot vaadates ehk isegi parema tulemusega hakkama saanud, lisaks oleksin saanud valida mõne viisakama kanga. Aga ei hakanud ma enam firmaga probleemi tegema, sest et sellest ajast, mil see firma meile need toolid üle andis ja millal ma nad lõpuks kätte sain ja lahti pakitud, oli terve nädal möödunud ja mis nad ikka enam tagantjärele teevad või teha saavad.

Ei jäänud mul muud üle kui osta kangas ja katted peale õmmelda. Pole ma õmbluses kõva käsi aga ei julgenud enam kellegi kolmada juurde minna ka. Egiptus juba on niisugune riik, korralikku töötegijat otsi tikutulega taga. Kuigi ka minu tulemus on kaugel ideaalsest, siiski, arvestades mu väga kehvakest kogemust ja kööbakat masinat, teen omale pai ja tulemuseks said kaks tooli taas kasutusse. Kolmanda katte teen hoopis teisema kangaga ja hiljem kunagi kui valmis saab, lisan pildi tollest ka.

Ja siin siis ka pilt viimasest kattest:

Lisa kommentaar

Arhiiv

Sadaf’s Space: From Blog to Books

An organic, 18-year-old blog that does not have a single AI-generated word.

Stories for Muslim Kids

Short Stories for Muslims of Different Ages