Scrapbooking, või miski taoline asi

Lisa kommentaar

juuni 14, 2023 kirjutas Tasneem

Jah, ma igatsen kudumise ja heegeldamise järele kuna pole käsitööga juba teab mis ajast saanud mahti tegeleda. Aga see ei tähenda et ma üldse mitte millegagi hakkama pole saanud, kuigi blogi põhjal nii oletada võiks. Tegelikult olen ma pikalt olnud hõivatud lastele albumite valmistamisega. Nimelt ainus suur albumivariant, mis mul õnnestus leida, oli selline scrapbookingu tüüpi, kuhu saab lisaks piltidele teha ka erinevaid tausta disaine, kirjutada memosid ja/või meisterdada ise erinevaid pildiraame. Sellega seoses on mu huvid liikunud scrapbookingu teemadesse. Olgugi ma albumite juures väga otseselt scrapbookingu termini alla kuuluvaid disaine ei tee, kasutan ma mitmeid sellega seotud ideid. Oma blogisse ma albumi teemat sisse ei plaani tuua. Aga paar oma scrapbookingu proovi tooksin ära küll. Esimene näidis on siis mobiilikesta disain ning teine on kinkepakendi kujundus. Mõlemad minu tehtud ja ma ise tulemustega päris rahul.

Lisa kommentaar

Arhiiv

Sadaf’s Space: From Blog to Books

An organic, 18-year-old blog that does not have a single AI-generated word.

Stories for Muslim Kids

Short Stories for Muslims of Different Ages