Kolm vahvat moosi

Lisa kommentaar

september 30, 2023 kirjutas Tasneem

Siwa attaril ringi tuulates leidis mu abikaasa kolm vahvat moosi: karkate-, baklažaani-, ja oliivimoosid. Oliivimoosiga olen ma vististi varemalt juba kokku puutunud, teised olid minu jaoks aga uueks kogemuseks. Tegelikult ma ei tea, võibolla on selliseid moosimaitseid saadaval ka kusagil Cairos, ehk mõnelt attarilt leiab ka. Aga räägime siis moosidest endist.

Oliivimoos on neist kolmest ainus mis üldse minu maitsemeelele ei sobi. Oliivid peaks ikka jääma soolaste söökide sisse, on minu arvamus. Moos ise on igavesti magus, mis on siis segunenud oliivimaitsega. Ega seda vist hästi ette kujutada saa, tuleb isiklikult järele proovida.

Baklažaani moos kõlab neist kolmest kõige koledamalt. Maitse aga on üllatuslikult hea. Mitte mu lemmik aga ajab asja ära. Taaskord magusalt magus. Baklažaani enda maitset nagu polegi väga tunda, pigem on domineerivaimaks maitseks kaneel. Nii nagu ka oliivimoosil, oli sel moosil suured viljatükid sees.

Kolmas on minu lemmik, karkate moos. Mulle kohe nii väga maitseb karkate moos et kuulutasin selle omaette siin parimaks Egiptuse moosiks 🙂 Kellele meeldib magus karkate, siis meeldib ka see moos. Nii-nii hea on süüa pehme fiinuga hommikulauas 😛

Lisa kommentaar

Arhiiv

Sadaf’s Space: From Blog to Books

An organic, 18-year-old blog that does not have a single AI-generated word.

Stories for Muslim Kids

Short Stories for Muslims of Different Ages