Tekike

Lisa kommentaar

oktoober 30, 2017 kirjutas Tasneem

Seda tekki kudusin ma terve aasta, kes teab, ehk isegi kauem. Olgu, enamus ajast seisis see mul kapinurgas, ootamas kyll l6nga, teinekord ideid, vahel aega ning enamasti lihtsalt tahtmist. Kuidagi ei sujunud see tekike pea algusest peale. Raskeimaks katsumuseks sai kindlasti taustamaterjali m66tmine ning 6mblemine. Nagu piltidelt n2ha saab, siis ega see ka just v2ga kena v2lja ei tulnudki. Kahtlustan et professionaalid kasutavad linti l2bi serva p6hjusega. Huvitav kuidas kudumit ja materjali kyll sedasi omavahel kokku saab, et k6ik sirge j22ks? Ilmselt k2sitsi 6mblemine oleks yheks lahenduseks, aga minu pitsiline tekike ei kannatanud sedamoodi tegemist. Teinekord teen tugeva serva, millele saab k2sitsi peitetehnikas taustamaterjali kylge 6mmelda.

Ega ma mustrit jagada saagi, k6ik on pika tegemise ja katkil2inud arvuti t6ttu kaotsi l2inud. Internetist otsides leiab kindlasti p6himotiivi mustri. Kel aga soovi osta profi tehtud tekki ja palju ilusamat kui minu oma, siis ma siin teen nyyd salaja reklaami: https://www.facebook.com/Vaike.VaipriGild/

Aga egas midagi, pildid ka tehtud tulemusest ja p6hiline ikka et kogemusi sai, kuidas mitte tekki teha 😉

IMG_20171030_111604IMG_20171030_111924IMG_20171030_111811IMG_20171030_111441

 

Lisa kommentaar

Arhiiv

Sadaf’s Space: From Blog to Books

An organic, 18-year-old blog that does not have a single AI-generated word.

Stories for Muslim Kids

Short Stories for Muslims of Different Ages