Cairo Aqua Park

Leave a comment

September 9, 2017 by Tasneem

IMG_20170909_151115.jpgSedakorda viis meie tee Cairo Aqua parki, kuhu olime lubanud lapsed viia juba Eid’i ajal. Park ise on 6ige pisut maad meie kodulinnast, Ismaleia kiirtee 22res. Oma kodulehel lubavad nad et on suurim veepark kogu Egiptuses, minule j2ttis see kyll rohkem basseinipargi, kui veepargi mulje. T2iskasvanutele oli vaid 3-4 liuv2lja ning  j2rjekorrad olid umbes 1h ! Ma isegi ei hakanud end sinna rahvamassi sekka trygima, olin tulnud ju ikka rohkem laste p2rast ja seega pysisin kogu p2eva neile sobivais piirkondades. Lastele oli 3 basseini, millest yhes oli 4 lasteliuv2lja. Keskmises basseinis imiteeriti umbes 30min (kogu p2evast) merelaineid. Viimases, k6ige rahulikumas basseinis oli vesi vaid m6nikymmend cm, ning seal oli v2ga mugav pisikesi lapsi m2ngida lasta ning ise natuke hinge t6mmata.

Polnud ma aga ainus kes seal puhkamas k2is. Seal basseini 22res sai igasugust imestamisv22rsust n2ha. N2iteks istus yks laps riisi ja kartulitaldrekuga otse basseinis, ega siis last n2lga saa j2tta ujumise ajal! Teine, pisut v2iksem laps urineeris otse basseinsiervast vette, ema keeras moe p2rast selja ja sikutas pyksid hiljem yles. Usun muidugi et salajasi pissijugasid jagus sinna vette rohkesti niikuinii. Vee puhtus oli aga juba hommikul kaheldava v22rtusega. Mingil hetkel j2i minu vaatev2lja laps kes kr6psupakendit pesi ja seda korduvalt veega t2itis. M2nguasjade leidlikkust sai n2ha p2ris paljudel teistelgi lastel, kes m2ngis pepsipurkidega, kes joogitopsidega. Sel hetkel kui yks pepsi purk mu suurema lapse pea vastu lendas, sai minul k6rini. Seej2rel said k6ik basseini22rsed lapsevanemad kuulda mida ma arvan nende kasvatusviisidest ja -lastest, ei v2gitegu teinud laps ega tema vanemad tulnud vabandama, v6i isegi teinud m2rkama. Ilmselt mu inglisekeelne s6imuvaling oli kurtidele k6rvadele, seal vististi keegi inglise keelt ei r22kinud. Pargi esiosas olid tunduvalt m6nusamad basseinid. Ymber kogu ala oli tehtud justkui j6emoodi veerada, mida m66da oli vahva jalutada. Ala keskmikus olev bassein oli v2ga erinevate sygavustega, yhes servas oli madal, lastele sobiv, mis teises servas l2ks p2ris sygavaks v2lja. V2rava l2histel oli aga yks aega n2inud liivam2nguv2ljak, kiikede ja karussellidega.

Ma ei soovitaks kedagi sinna veeparki minna, kes eelnevalt on nautinud t6elise veepargi m6nusid. Minu esmane  Serena Water Park’i kogemus Soomes muutis t2nase kogemuse suureks pettumuseks. Rahvastki oli v2ga palju, pole sellistes tingimustes mingit v2ga nautimist v6i asja, isegi mitte seda natukest, mida muidu park v6imaldaks. Lapsed said muidugi vahva p2eva ja r66mu neile jagus.

Palvekohaga paistab paljudes egiptuse l6bustusasutustes probleeme olevat. Ka seekord ei leidnud ma naistele palvenurka. Pargi t66tajad soovitasid palvetada riidevahetuskabiinides, nii mina ja veel paar naist tegidki, end ruum oli ju kitsuke. Tea nyyd ikka, kas t6esti yhe korraliku palveruumi eraldamine siis 2rimeestele hinge pihta k2ib? Ma pead ei anna, ehk kusagil privaatse naistebasseini 22res oli ka p2ris palvekoht olemas, ent sellekohast viidet ma kyll ei n2inud.

Ainus positiivne asi mis ma tooksin v2lja oli sealne l6unas66k. T2iskasvanute menyy oli kyll v2ga maitsev ja suuruski oli paras. Laste sandwich’d olid sellised kuivad ja lihtsad, ent see just ongi see mis neile v2ljaspool kodu sobib syya anda. Teisest kyljest aga s66gisaal oli v2ike ja mitte s66giisu tekitav. V2ljas olevad sajad lauad ja toolid olid aga juba hommikul erinevate perede poolt h6ivatud. Ning just l6unaajal istusid noormeeste grupid viimastesse muruplatsidesse, kus saaks veel l6unat syya. J6uan ikka j2lle samasse punkti, park oli ylerahvastatud ning kes teab mismoodi on olla olukorras, kus sa oled ymbritsetud sadade egiptlaste poolt, siis oskab enesele nii m6ndagi ette kujutada. V6ibolla oleks parem kogemus kui minna n2dala sees aga seda meie suure t6en2osusega enam v2lja selgitama ei hakka 😉

http://www.aquapark.ws/en/facts.php

 

 

 

Leave a Reply

Arhiiv

Keerdsilmus

Minu kudumiste kokkuvõtted

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

