Tehislikud 6nnekarikad

Leave a comment

January 1, 2016 by tasneem

Taaskord on k2es aeg, mil paljud inimesed t2histavad pyhasid. (Sarnasel teemal olen varemalt kirjutanud “Kultuur, kui 6nne illusioon“ning “Miks ma ei t2hista j6ule“). Minu enda jaoks on antud teema ammu l6petatud ja selgeks m6eldud. Nimelt siis teema, mida ma t2histan, mida mitte ning mis p6hjustel. Samas minu ymber paistab olevat suur hulk inimesi, kes jooksevad massidega v6idujooksu, saamaks osa “6nnekarikast”, mida jagatakse neile argip2evast v2lja astumise puhul. Kui 6nn s6ltub millegist nii tyhjast…. siis kas ei peaks yle vaatama oma prioriteedid ja elusuuna? Kui elu on nii nukker, et selle ergutamiseks on tarvis sind m6jutavate systeemide ette s66detud “r66mup2evi”, siis ehk tuleks yle vaadata hoopis argip2ev?

Taaskord palun ma lugejat astuda v2lja iseendast ja vaadata maailma suuremas plaanis. Mis sai sinu vaatev2lja hiljutistel pyhadep2evadel? Massid, t2histamas traditsioone, mille sisu kas ei m6isteta, v6i ei teata tausta ja ajalugu. Inimmassid jooksevad yheskoos millegi j2rel, mis on neile systeemi poolt ette s66detud…. ikka heas usus 6nne ja rahu taotlemise eesm2rgil. Kes ei t2hista, see ilmselgelt on 6nnetu ja yksik? Sarnasest m6tteviisist v6iks oletada vastu et need kes t2histavad, on oma argielus 6nnetud ja yksikud ning selleks et sellest p22seda, haaratakse “pyhadest 6nnepevadest”? Mina siinkohal, v2idan et olen uhke selle yle, et ma ei t2hista taoliseid pyhasid. Minu argipevale pole tarvis neid tehislikke “r66mukarikaid” ja mind ei valda yksikutunne, mida tuleb rahuldada masside yhtse pidutsemiesega. Islam on andnud mulle palju rahulikuma ja yhtsustunnet andvama elutee. 5X iga p2ev tunnen ma suurt yhtsustunnet, mil palvetan tuhandete enda elupaiga l2hedal olevate inimestega, yhel ja samal ajal Allahi poole. Uskmatul on ilmselt seda tunnet pea v6imatu endale ette kujutada. Samuti on Allah andnud mulle teadmise ja elu6nne igasse p2eva, rikastamaks seda teed nii et iga 66p2ev sellest on omaette t2histamist v22riv. Mina ei allu systeemile oma elus… ma allun Allahile!

R22kides systeemi kontollist inimeste yle… korduvalt olen kuulnud ukmatuid vaatavat viltu usklikeile, justkui ei oskaks me ise oma elu korraldada. Vaadake nyyd teemat taaskord ylevaatliku pilguga. Uskmatud on ju samuti kontrollitud ja nende elu on korraldatud! Vaba tahe on ju tegelikult vabadus j2rgida seda mida Jumal on meile andnud. Lyhidalt, uskmatud on valinud j2rgida teisi inimesi, samal ajal, kui usklikud on teinud valiku j2rgida Jumalat. Kui kristlus ja Judaism on end lasknud systeemi poolt v2ga paljus m6jutada, siis islam on ainus religioon, mis pysib oma teel. Seep2rast ongi islam yheks suurimaks vaenlaseks systeemile. Ja selle fakti taga peitub v2ga palju p6hjuseid maailmas aset leidvatele syndmustele.

Mina tean miks ma ei t2hista peale Eid’de ja Ramadani yhtki muud t2htp2eva. Ma ei ole seet6ttu 6nnetu oma elus. Ma olen uhke ja rahul oma valiku suhtes. Ma sammun Allahi teed, mitte teiste, end t2htsamaks ja suuremkas pidavate inimeste, ettes66detud teed. Just seep2rast on minu elu rikastatud paljuga, mida Allah uskamtuile ei n2ita. Just seep2rast ma olen 6nnistatud olemaks rahus!

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

