Sydantsoendav saadetis Eestimaalt

Leave a comment

December 21, 2015 by Tasneem

Lahkudes synnimaalt, ei m6tle enamasti inimesed sellele, mida nad taga igatsema hakkavad. Ma olen selles suhtes v2ga 6nnistatud Allahi poolt, et ma ei igatse midagi nii meeletult, et teises riigis selle t6ttu elamine raske oleks. Sellegi poolest, on tekkinud omap2raseid soove ja igatsusi, mida nii m6ndagi posti teel rahuldada saab 🙂

  1. Kuidas l6hnab Eestimaal? / Estonian Fresh Air. SAM_0239Tegelikult on idee p2rit kellegi facebookis jagatud pildilt, millel oli Eestis myydav kilukarbitaoline karp, t2idetud Eesti 6huga. Minu 6de tegi mulle homemade variandi sellest. Purgid on hermeetiliselt suletud. Ma arvan et nuusutan yhe m2nnil6hnalise 6e k66gi6hu l2hitulevikus 2ra 🙂 Teise purgi plaanin hoida vitriinkapis suveniirina igavesti. Milline kummaline tunne see on, kui minu vitriinkapis on osa eestimaast purki pandud ja saadetud siia minu egiptuse klaaskappi seisma!
  2. SAM_0237K2sit66raamatud. Sellest rahvusmustreid sisaldavast raamatust on mul yks sokipaar tegelikult juba valmis (lisan l2hitulevikus blogisse ka, isA). Kudumine on minu lemmikumaiks ajaviiteks. Nyyd avanes mul v6imalus proovida p2ris eesti rahvamustrit. Tegelikult olen sellest juba kauem kui aasta unistanud. Ma pean ytlema et rahvusmustri kuduminsel on oma v2ga eriline m6ju. M6tted r2ndasid kaugel Eesti ajaloos. M6tisklesin nende paljude talutydrukute eluviisi ja p2evategemiste yle, kes k6ik seda sama mustrit kauegil aegadel oma k2ega sokkideks kudusid. T6esti, v6iksin 6elda et rahvusmustri kudumine on kudumise hoopis teisem tasand! Plaanin sellest raamatust veel 6ige mitmeid sokke tulevikus oma perele kududa, in sha Allah.
  3. SAM_0233Islamiteemalised lasteraamatud. Eesti moslemid on valmis saanud kolme uue islamiteemalise lasteraamatuga. SAM_0227Yhes neist on aga ka minu lapsed olnud kaasillustraatoreiks!
  4. Lastele oli selles pakis t6eliselt palju erinevaid Lotte teemalisi asju: m2nge, riideid, filme… neil k6igil oma eriline v22rtus, neid siit maalt ju ei saa. Lisaks maiustusi ja muidugi Eesti leiba.
  5. Ja muidugi on v2ga suur r66m saada, eelmisel aastal kirjutatud postituses olevaid, killukesi Eestimaast: https://tasneemu.wordpress.com/2014/10/29/mida-saata-v2liseestlasele-kes-pole-5-aastat-egiptusest-v2ljas-k2inud/
Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

