Yks luhta l2inud merepuhkus

Leave a comment

August 23, 2015 by Tasneem

SAM_9403

Taaskord oli aeg mina merepuhkusele. Seegi kord sai minu meeleh2rmiks vaitud Ain El Sokhna.

66 enne s6itu hakkas juba viltu vedama. Abikaasa l2ks autot parandama ja selgus et viga tunduvalt suurem, kallim ja aegan6udvam parandada kui arvasime, seega j2i kogu pakkimine minu 6lule, mist6ttu magada sain vaid 3,5h.

S6idul mere 22rde oli k6ik juba varemalt n2htud ja k2idud juba kahel korral. V2rviline liiv ja kaunis k6rbevaade oli taaskord mitmetunniseks vaatlemiseks. Liiva oli kord valget, siis kollast, vahepeale musta ja pruuni ning kohati lausa oraanzi ja roosat.

Seekord yyrisime korteri El-Wadi resort’s. Kohe alustuseks tuleks 2ra m2rkida et seal ei soovita kellegil yyrida. Kogu ala on kitsas, paari kilomeetri pikkune, mille kaugeim pisike serv on siis sellele resortile kuuluv rannatykike. Sisuliselt siis k6ik kahe pika t2nava serva j22vad majad said kasutada vaid seda tillukest mereranda. Aga see polnudki asja juures k6ige shokeerivam, nimelt siis tuli igaks p2evaks eraldi rannap22se osta, olenemata et olime rentinud resortis korteri. Iga inimese peale 10 LE. Korter ise oli t6eliselt r2pane, eelmistest elanikest oli isegi haisev s66k k66ki pannile ja taldrekusse j22nud. Me igatsesime v2ga eelmise aasta puhkusepaika.

SAM_9357Selline oli vaade yhelt poolt maja t2navale, mis viis mere 22rde. Kui pilti zuumida, siis n2eb seal kaugel pisitillukest meretykikest. Just seal + 10 LE kaugusel asuski meist meri.

SAM_9390Niisugune oli meie rannakene. Yhele poole j2i kaks suitsevat sadamakorstent ja teisele poole pikk merre ulatuv sild. Rand ise oli m6nus ja puhas, meri aga sogane ja p6hi kohati tervaid kive t2is. Ometi olime me sealsamas Ain el Sokhnas, kus eelmiselgi aastal olime olnud, kuigi teises otsas, oli meri totaalselt erinev.

Peagi, peale enda korterisse sisseseadmist, l2ks meespere t2navale jalgpalli m2ngima. Ja siit meie haiguste jada algas. T2navalt kostev kisa oli p6hjustatud mu vanema poja l6hki kukutud pea t6ttu. Veritsev muhk sai leevendust j22kompressist. Aga peale esimest 6htut merest tulekut oli mu pisemal pojal k6rge palavik ja 66 otsa oksendamist. Ei ole tarvis vist meenutadagi, et olin eelneva 66 magamata, reisinud ja aktiivse p2eva yle elanud ja seej2rel j2rgneva 66 last p6etanud. Apteegist saime rohud, mis tal olukorra j2rgmise p2eval juba paremaks tegid, Alhamdulillah. Haiguse t6ttu teda siiski vette teisel p2eval ei lasknud. Sel tesiel 6htul tuli k6ne et 2mma isa oli koomasse langenud, kuid Alhamdulillah, sellest siiski toibunud, ent endiselt mitte parima tervise juures. Peale k6ike seda, oli mul tunne et pakime koheselt asjad ja aitab. Paik on allapoole arvestust, yks lastest endiselt haige ja nyyd siis see veel.

L6puks otustasime j22da ikkagi veel j2rgmise p2eva 6htupoolikuni. Pisipoja tervis oli juba palju parem ja otsutasime basseinis veeta kogu lahkumisele eelneva hommikupooliku.

SAM_9443Bassein ise oli m6nus, kuigi oleks v6inud suurem ja sygavam olla. Vesi oli puhas ja isegi basseinivaht k2is aeg-ajalt meid yle kaemas. Basseinis veedetud poolp2evast saigi meie puhkuse nauditavaim aeg. Lastega lihtsalt on basseinis lihtsam ja turvalisem kui mere 22res.

Kuigi ma seekord merre vaid yhel 6htul saingi, oli ka mere 22res veedetud ajal oma erilisi ja meelde j22vaid hetki. Yldiselt peaks lugema kogu puhkuse luhta l2inuks, ent lahkudes oli ikkagi m6nus tunne sees, meil olid m6ned v2ga kaunid hetked pereringis, vaatamata k6igele juhtunule.

SAM_9453Tagasiteeks valisime maantee, mida m66da varem polnud s6itnudki. Selle 22rde j2id mitmed kaevandused ja imeliselt kaunid m2ed. Me t6eliselt nautisime vaadet.

Nyyd tagasi kodus olles v6iksin ma puhkuse kokkuv6tteks 6elda et sel puhkusel oli minu jaoks ka armsaid ja imelisi hetki. Ehk pidigi k6ik muu n2ssu minema et armsalt eriline sedav6rra imelisem tunduks 🙂