Tomatikaste

Leave a comment

June 6, 2015 by tasneem

SAM_8740Egiptlased armastavad syya ohtralt tomatikastmes s66ke. Makaronid on pea alati punases kastmes, k66giviljad samuti, teinekord isegi kofta. Olen olnud selle punase kastme valmistamisega kimpus kogu siinealmise aja. Osad soovitavad teha tomatipastaga, teised j2llegi yltevad et puhas purustatud tomatimahl on parim selle kastme jaoks, kolmandad soovitavad tomatitelt ennem naha eemaldada, neljanadad soovitavad naturaalne tomat koos pastaga segamini teha…mis iganes moodi ma olen proovinud, tulemus on alati olnud j2kk. Olen proovinud erinevaid maitseaineid, millest ka soovitusel vaid pipar ja kammun 2ra proovitud. Olen seganud hulka v6id, et saada mingitiki maitset. Olen kasutanud vee asemel supileent. Oh….ma vist isegi ei m2leta k6ike mida ma 2ra olen proovinud, tulemus pole kunagi olnud just kuigi hea. Vahest olen saanud nagu enam-v2hem s66dava, ent maitsvast roast on asi kaugeks j22nud.

Olime ostmas pyhadeks datleid ja muud kraami, kui m2rkasin soodushinna-alal pildil olevat toodet. Sellega valmistasin siis oma esimese maitsva punase kastme, Alhamdulillah. Kui vaatan koostisosi, siis on selles sibul, tomat, punapeet, kyyslauk ja neile lisaks igasuguseid muid aineid. Tootjaks on egiptus ise.

Ehk on keegi veel kunagi kimpus punase kastme tegemisega, siis siin on yks lihtne v6imalik variant 2pudele 🙂 Mina ise segan seda maitseainet naturaalsele purustatud tomatile hulka ja tulemus on nagu p2ris 😛

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

