MYYT: Kui rasedana midagi v2ga soovid syya ja seda ei saa, siis tuleb k6hubeebile tume laik nahale

Leave a comment

April 9, 2014 by tasneem

Mul on olnud 2 rasedust. Esimesel rasedusel olin hullumas erinevate isude k2es ja just selliste, mida siin maal k2tte polnud v6imalik saada. Teine rasedus m66dus rahulikult ja kohalik s66gikraam oli k6ik see mida ma ihalesin. Esimesel lapsel on suur tume laik nahal, teisel mitte.

Ja siit algab egiptlaste seletus asjale. Nimelt yx p6hjustest mix rasedale naisele peab k6ike kiirelt v6imaldama, mida too ihaldab, on see et vastasel juhul tuleb lapsele tume laik nahale. Olen n2idanud oma vanema poja naha-erip2rasust ka arstidele. Odavad arstid t6id seletusex selle sama laialt levinud myydi. Minu yx lemmikarste ja kalli hinnaklassi arst aga vaid muigas selle jutu peale, ometigi ta ka myyti ymber ei lykanud. Muretsemiseks siiski p6hjust pole yxki arst andnud. Nyyd oli mul v6imalik yhe arvatavasti ainulaadse arstiga suhelda sel teemal. (Ainulaadse seep2rast et egiptlanna, aga n2itex ei soovita lapsi vaktsineerida, on spetsialiseerunud taimeravile ja n6elravile ning 6pib hetkel hijama ravi…lisaks k6igele on ta 6ppinud lastearst.) Tema vaatas mu pilti (me suhtlesime internetis ega pole tema visiidil veel k2inud) mu lapse nahast, kysis kysimusi naha defekti muutuste ja ilmnemise kohta…ning ytles oma arvamus et see on oletatavasti hyper pigments of a part of the skin.

Rohkem infot neist artiklitest v6i googelda ise kui huvi pakub 🙂

http://www.webmd.com/skin-problems-and-treatments/hyperpigmentation-hypopigmentation

http://jacquelinejase.com/2011/05/hyper-pigmentation-causes-symptoms-and-treatments/

Mingit teaduslikku seost ei paista olevat…siiski, kes teab… 🙂

ma ei taha mingeid konkreetseid j2reldusi siinkohal v2lja tuuagi, kuna p6hjuseid on palju ning sel puhul r22gin vaid omast kogemusest. Iga nahaprobleemi tulex siiski arstil yle lasta vaadata eraldi.

Seega ei kukuta ma seda myyti, siiski ei t6esta ka selle t6esust…p6nev myyt siinkandis liikumas 🙂

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

