L6putu v6itlus putukatega

Leave a comment

October 28, 2013 by tasneem

Egiptuses on yldlevinud arusaam et haljastusega kaasneb ohtralt putukaid. Kui AinShamsis lahendati olukord sedasi nagu ma juba varemalt kirjutanud olen :

haljastuse seos putukatega

siis selles linnas, kus ma elan, on haljastus suur osa kogu linna imagost ning kasutusel hoopis teised meetmed.

Nimelt siis kaks korda p2evas s6idab l2bi linna suur myrgiauto, paisates enda j2rele kohutava myrgipilve:

myrgiauto

myrgiauto

P2evapeale k2ivad myrgimehed minimasinatega myrgitamas v2iksemaid nurgataguseid sedasi:

myrgimees

myrgimees

Ning vahel k2iakse p2ris pisikeste myrgipritsidega trepikodasid ja majanurkasid myrgitamas (neist mul pilti pole hetkel aga kui saan m6ne pildile siis lisan siia juurde)

V6ib ju olla et vahest puistavad nad miskeid v2etiseid v6i muid kemikaale, siiski enamuses vist putukamyrki. Olen ise m6elnud et kuidas selline kemikaalipilv inimtervisele m6juda v6iks. Ehk pole tegu miski v2ga tugeva ainega, siiski mulle tundub et minu migreenihoogudele see v2ga h2sti pole m6junud. Pyyan nyyd myrgiauto s6iduaegadel kodus passida ja v2ljas k2ia enne v6i peale selle tuuritamist.

L6ppkokkuv6tteks ma v2ga ei kurda kyll…ega isegi ei taha elada miljoni erineva putukaga koos, kui murule ei julge istuda ega astuda. Olen vist maaelust nii v66rdunud et loodust tahaks kyll aga ilma igasuguste lisaelukateta paluks 😀

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

