Kaameli piim joodud

Leave a comment

January 11, 2012 by Tasneem

Täna oli see päev kus elus esimest korda kaameli piima sain juua. Mahmoud kusjuures ka polnud seda varem joonud. Müüakse seda siis sellistes poole liitristes pudelites, hinnaga 10LE. Piima hoitakse sügavkülmutatuna, et kodus peab üles sulatama.
Aga asume siis asja juurde. Kõigepealt nuusutasin ja polnud msikit lõhna. Seejärel tegin kindlaks et piim peab väga rasvane olema, kuna pisikesed koore tükid lausa ulbivad sees. Ja lõpuks asusin siis maitsma. Vot ei ole hea piim. Selline kummaline maitse on juures. Peaks mainima et see on küll tunduvalt parem kui kitsepiim aga lehma ja buffalo omale jääb maitseomadustelt kõvasti alla. Olgugi et see piim on tunnustatud väga tervislikuks, ma arvan et edaspidi ma enam seda ei osta. Ma hetkel joon seda lonksude haaval ja mõtlen et millele see maitse sarnaneb. Justkui rõõrskkoore maitse või natuke hapupiimast või mai oskagi öelda. Pahaks ei tohiks ta küll olla läinud.
Ja mida rohkem ma lonkasn, seda seda maitsvamaks piim muutub minu maitsemeelele. Mahmoud keeldus kohe peale esimest lonksu edasi joomast ja andis oma klaasi mulle. Ma ikka ei raatsi ära visata sellist kraami ja püüan selle ikka ära juua. Et siis mida rohkem juua seda rohkem harjub kõrvalmaitsega ja jääb selline mõnus kreemine maitse. Pole paha aga ikkagi minu lemmikuks piimade hulgas jääb buffalo piim. Soovitan ikka kõigil kaameli piima proovida, see on omaette maitseelamus.

SAM_2210 SAM_2209

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

