Planet Africa

Leave a comment

October 17, 2011 by tasneem

liv03Eile oli väga tähtis päev meie perekonnas. Nimelt sai poja 9 kuuseks ja meil täitus 3 aastat oma esimeset abielulepingust. Mõtlesime siin et läheks Niiluse Trianonisse aga sellest plaanist ei tulnud midagi. Viimasel hetkel pakkus Mahmoud välja Planet Africa. See on dzungliteemaline restoran Heliopolises. Me oleme korduvalt vaadanut et hästi põnev näeb hoone välja ja soov minna oli niikuinii olemas.

article_standard_1098_20101910_13414288Panime siis autorattad sinnasuunas veerema ning mõne ajapärast kohale jõudsimegi. Uksest sisse astudes tervitas meid kohe valjuhäälselt piraadi laevalt plehku pannud papagoi. Temast paremale jäi hiigelsuur anakonda, kes oli keerdus ümber puuoksa. Temast eemal seisis noormees, kes ualatas lapsele mõistatustelehe ja pliiatsid. No Yaseenule olid need küll vähe tuleviku tarbeks, aga meile endile täitsa parajad. lol. Sealt liikusime edasi ja jõudsime kose juurde. Kose kohal oli taimestik ning veel mõned papagoid. Tee viis üle silla. Silla all veesilma kõrval peesitas hiigelsuur krokodill. Mõtlesin minna pilti tegema aga kuna olin seelikus siis ei hakanud üle sillaveeringute ronima, et istuda talle võidukalt selga ja teha pilt minust kui krokodillitaltsutajast. Kuna see noormees seal ikka meid jälgis, siis oli parem edasi liikuda.
Liikusime mööda puutreppi ülespoole ja jõudsime suure gorillani.blogger-image--470952948 Tal oli seal veel paar pisemat ka juures. Gorilla peitis end lopsakate dzungli taimede varju endal käed laiali.
Sealt edasi viis puutrepp veelgi ülespoole. SAM_1889Mööda seda treppi edasi liikudes oli siis valida, kas minna kõige kõrgemale korrusele, kus on eriti lopsakas taimestik ja vaade Heliopolisele, või minna üks korrus allapoole, kus on koopamiljöö, samuti taimestikuga. Meie valisime selle koopamiljöö. Sisenedes tervitas meid suur elevant suurte lehtede vahelt. Natuke edasi oli akvaarium, milles ujusid värvikirevad kalakesed. filename-20120416-223134Lastele pakkusid need kalakesed kõige rohkem elevust. Kusagil vist olid kaelkirjakud ka aga ma ei mäleta kus nad täpselt olid. Lauad olid puidust ja selle juures suured pingid, loomanahamustrilise kattega.filename-20120416-223146
Näljased nagu me olime, asusime menüüd sirvima. Kui ühel hetkel valgustus hakkas virvendama ja saal muutus ootusärevaks. Hetkepärast kostusid dzungliloomade möirged. Sellist häältemängu tehti iga natukese aja tagant. Kes lastega lähevad ja arvavad, et see kuidagi lapsi hirmutada võiks, siis tegelikkuses on need hääled suht tagasihoidlikud ja jäävad rohkem tahaplaanile. Ma küll ei märganud ühtki last, kes oleks kuidagigi reageerinud hirmuga. Hiljem mängis ka meeldiv tasane muusika ja selle taustal ei pannud enam neid hääli suurt tähelegi.
Menüü kohta ütleks, et kõik toidud paistsid sellised, et no väga isu ei tekitandu neist ükski. Me lappasime selle paksu menüü läbi ja ei suutnud valida välja esialgu ühtki toitu, mis pildilt oleks jätnud mulje, et just seda ma tahan. Mitte et seal midagi ebameeldivat oleks olnud aga selline suht tavaline pildimaterjal ning menüü ise oli ka nagu ikka kana ja liha ja mitte midagi sellist eriliselt jalust rabavat. Pika otsustasmise peale valisime välja mõlemad ühe veidra oasupi, mille nimi oli Zulu soup. Mahmoud tellis praeks grillitud kana pastaga ning mina paneeritud kana kartulite ja köögiviljadega.
Oodates toitu suutsime me lasteristõnad peaagu ära lahendada. Väga vahva oli igatahes. Lõpuks supp lauda toodi. Minu esimene mulje oli et no mida, ma pole vist elusees näinud sellest väiksemat supikaussi. Aga niipea kui maitse suhu sai, siis mmmmmmmmm…. küll oli alles maitsev. Me omavahel arutasime et tegelikult paistis et supp oli tavaline pakibüresupp, millesse oli lisatud punaseid ja valgeid ubasid, kanatükke ja erinevaid köögivilju. Kui sedasi mõelda, siis saab ju väga edukalt selle ise ka kodus valmis kokata. Ma tõesti proovin kunagi ja loodan saada sama maitsva tulemuse. Supp oli serveeritud siis taco chipsidega. Ma olin piisavalt näljane selleks hetkeks juba et oleks küll kuklikesi eelistanud. Ent sellist valikut polnud ja tuli leppida nende chipsidega, mis polnud üldsegi paha maitse poolest.
Lõpuks kui supp söödud, tundsime end veelgi näljasemana kui sinna jõudes. Õnneks ei läinud kuigi kaua kui toodi lauda praed. Mul esimene pilk Mahmoudi spageti-kana söögile ja pettumus missugune. Tundus hirmus väike see praad olema. Tegelikkuses oli taldrek sügav ja lõppkokkuvõtteks ei suutnud me kuidagi oma praade lõpunigi süüa. Kuna kõik tundus seal väga kodune ja mugav, siis me sorkisime ikka üksteise taldrekutes hoolega, et maitsta ära mõlemist roast kõik komponendid. Mahmoudi grillkana ei maitsenud üldse nagu kana. Miski veider kaste oli sellele peale pandud ja seda siis ei soovita neile kes kanamaitset igatsevad. Samas tema pasta oli üle kõige. Ma pole vist elu sees saanud nii maitsvat pastat. Kui saaks vaid teada mis moodi nad selle kastme valmistanud on. Tõeliselt hea oli. Minu prae juures olin ebameeldivalt üllatunud kui nägin oma köögivilju. Nad ei paistnud üldsegi isuäratavad, vaid nagu miskid kergelt praetud ollused. Aga see maitse. Yummiiiii!!! Mismoodi nad need täpselt teinud olid, ma küll ei tea. Ma kunagi ei söö keedetud porgandit selliseid suuri viile aga seal oli see nii megalt maitsev. Samuti suvikõrvits, mida ma kunagi ei kannata toitude sees. Kartul, mais…mai mäetagi mis seal kõik oli. Tõesti hästi tehtud köögiviljad. Kana oli siis paneeritud ja peale valatud juustukaste millel kaunistuseks seened. Seentega oli seal vist küll paljud toidud. Mis ise on väga üllatav siin, kuna kohalikud väga seeni ei armasta mu meelest. Ja see minu kana oli ka megalt maitsev. Kui kummagil oli umbes pool praadi söödud, olid kõhud juba parajalt täis et edasi sai üksteise taldrekutes songitud ja söödud vaid kõige maitsvamaid asju. Kahjuks pidime ikka osa toitu tagasi saatma.
Meil oli küll plaanis veel ka magustoit tellida, ent kui kõhus ikka ruumi pole, siis pole väga mõtet raha niisama tuulde ka visata. Tellisime siis hoopis pudeli vett lõpetuseks. 8LE !!! Ja pudel ise oli vast 250 või 300ml. Oi ma itsitasin et mis huvitav vesi see küll on mis sellist hingehinda maksab. Serveeriti see koos jää ja suure sidruniviiluga. Tegelikult oli väga hea vesi, selline soodavesi vist rohkem. Mahmoudile õnneks see ei maitsenud ja ma sain kogu pudelitäie ise ära juua. Ja siis saabus hetk mil ka Yaseenule midagi laualt anti. Oi ta oli õnnelik. Nimelt pakkusin ma talle sidrunit. Lakkus seda ja tegi hirmsat nägu aga järgi ka ei jätnud oma lutsutamist. Meil nalja nabani. Ma ikka pidin tõdema et tema on oma ema poeg, citruselised on ju nii head. Lõpuks kui pojal sai sidrunist küllalt, sain ka mina lõpuks sidruni suhu ja arve makstud asusime tagasi teele.
Arve kohta veel nii palju et me maksime seal 150LE, mis oli sama summa millega Trianonis käisime, ent siinne söök on ikka megalt hea. Kel kõht tühi, siis kindlasti minna Planet Africasse. Kogu miljöö on väga sobiv lastele kel vanust vast 2-8 või no umbes sellises eas. Imikute kohta ütleks et see lastetool oli nii ohtlik, et mina pidin poissi kogu aeg süles hoidma. Toolil nimelt polnud kõrge seljatugi ning rihm mis peaks tulema jalgevahelt, puudus hoopiski. Tualetis oli olemas ka mähkmevahetuslaud, ent see oli ikka jube kööbakas ja ma oleks vaid väga suure vajaduse puhul julgenud sellist kasutada, kui siiski. Et siis sobiv koht natuke suurematele lastele. Soovitaks minna kõigil, pilte lastakse vabalt teha, söök maitsev, miljöö super. Mulle veel meeldis see et aknad oli kaetud dzunglimaalingutega ning igapäeva Cairo sinna koopasse üldse sisse ei pääsenudki. Tõeliselt mõnus pelgupaik põgenemaks automüra ja hetigaaside käest. Ma pole kindel kui palju seal oli elustaimi aga sellegipoolest jättis kõik väga vahva mulje. Nii et võtke kaasa lapsed, palju fantaasiat, hea tuju ning nats raha ja minge nautima mõnusat õhtut Planet Africas 🙂

(pildid internetist)

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

