Kuidas ma omale JÄLLE prussakad ostsin

1

August 9, 2011 by tasneem

Minu elu esimesest prussakaostust võib lugeda siit: https://tasneemu.wordpress.com/2009/12/27/kuidas-me-omale-prussakad-ostsime/

Teisest aga hakkan kohe jutustama. Nimelt oli see siis 26.juuli hommikupoolik, kui ma pojaga välja juurikaid ostma läksin. Otsutasin siis osta seekord ühe hästi lahke ja armsa tädikese käest. Ent kahjuks oli tema asemel sel päeval üks teine hoopiski. Kuna ma olin juba oma sammud tema leti ette seadnud siis ei hakanud enam ümber ka pöörama, vaid küsisin 2kg kartuleid. Tädike nii lahkelt tõi mulle toolikese ja soovitas mul sellele istuda. No et poja saab muidu liiga palju päikest. Mina aga, kes just selle eesmärgiga aeg-ajalt ise ostlemas käib, et lapsele pisut päikest nädata, teatasin tädikesele et natuke päikest on hea. Tädike ei tahtnud kuidagi sellega leppida ja teatas mulle 3X et päike pole hea lapsele. Mina aga 3X vastu, et natuke päikest ikka on hea.
Natuke hiljem hakkasid selguma tema päikese ja tooli tagamaad. Nimelt jalutasin ma seal juurikate vahel ringi et näha mida huvitavat ta veel müüb. Kui minu silma hakkasid sidrunid. Koukisin omale sealt mõned välja, ent arvasin et päikesekatte all on kindlasti veelgi ilusamad. Tõstsin katte üles ja oh seda üllatust, kui seal terve prussakameri igas ilmakaares laiali jooksis. Minu esimene reaktsioon oli et tahaks need ostetud juurikad koheselt minema visata. No ei julgenud tädikesele öelda ka et ma mõtlesin ümber oma juurikaostu soovi osas. Aga hiljem kui koju jõudsin siis hakkasin arutlema endamisi et tegelikult on kõik tänaval müüdavad juurikad kärbeste poolt ära tatsatud ja ilmselt kusagil farmi laos ka prussakate poolt. Enamasti kui need koju tuukase, siis ma ei teagi millised putukad just parasjagu seal peal tatsanud on. Niikuinii tuleb kõigile tänaval müüdavatele viljadele teha korralik bakteripesu ja üleüldse suur loputus. Nii ma siis otsutasin need sidrunid lihtsalt erilise hoolega puhtaks nühkida. Niikuinii sidruni koort ju keegi ei söö.
Ent järgmisel päeval selgus asja kurvem pool. Ühtäkki leidsin mina oma kodust pisikesed putukad. Mõtlesin küll et vist on prussakabeebid aga kindel ma selles polnud. Sai kogu köök tühjaks kraamitud ja selle käigus tabasin veel 5 sitikat. Kokku selleks ajaks oli neid juba 10. Leidsin ka ühe suure, koivad püsti. Oli surnud ja kuna ma teda tõesti näppida ei tahtnud, siis sai ta kiiruga minema visatud, kindlaks tegemata mis tõugu ta täpselt on. Mahmoud mürgitas köögi ära ja meie pikalt kodust minema. Tagasi tulles olin ma nii kindel et nüüd on nendega lõpp. Aga oh õnnetust. Peagi siblas neid veel ja veel ringi. Lõpuks kui mu tapetud sitikate arv hakkas lähenema 20-le otsutasin ma uurida natuke nende hingeelu. Teada sain järgmist: prussakas muneb 20-45 muna ja oma elu jooksul 4-5 korda. Nii et siis arvasin et ehk saab nüüd juba kogu peskond surmatud. Tegin köögis veel suurpuhastuse ning leidsin veel ühe täiskasvanud isendi, koivad püsti. õõõõõõ. Nüüdseks paistab et sain kõik kätte. Ma südamest loodan et selleks korraks on õudus möödas. Juba mõnda aega pole ühtegi tabanud.
Sellest loost ma õppisin, et ostes tänavalt prussakate keskelt juurikaid, ei ole mitte kõige suurem oht nende sitikate kantud bakterid ja haigused, vaid hoopis müüjatädikese kaalulisana juurde pandud emased sitikad, kes hiljem kodus sul oma peskonna lalaili laotavad :S Ma ausõna enam sellistest kohtadest midagi ei osta. Nüüd on mul julgust öelda müüjale et ANA MIš AISA HODAAR BIL SOR-SOOR.

One thought on “Kuidas ma omale JÄLLE prussakad ostsin

  1. Anonymous says:

    hahaaa 🙂 Väga lahe lugu 🙂

    Like

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

