Trianonis

Leave a comment

July 29, 2011 by Tasneem

SAM_1329

Kuna kuu lõpus saab läbi kehtivus meie tasuta Trianoni söögile 150LE väärtuses siis oli täna õhtul nagu suht viimane aeg ära käia. Kesklinna aga endiselt ei ole mõtet minna ning seega Niiluse resto jäi meie poolt külastamata. Vähemalt sellel korral. Otsustasime hoopis NasrCity omasse minna.

Kohale jõudes tabas mind ebameeldiv üllatus. Koht nägi välja nagu tavaline kohvik. Küll aga vähe viisakam kui ma siin harjunud olen. Niilusevaatega ei anna võrreldagi. Ometi oli kohale tuldud ja kõht ka korises. No mis seal ikka. Arvasin et ega me niikuinii suurt midagi selle tasuta kupongi eest väga ei saa, et hinnad raudselt laes. Istusime lauda. Tuli kelner, tõi menüüd ja lapsetooli. Väga vahva ju. Menüüsid sirvides olin meeldivalt üllatunud. Hinnad täiesti inimlikud. Allääres oli kiri et ei sisalda käibemaksu 14%. Olgu, valisin mina siis omale strogonovi ja babana magustoidu ning cesari salati. Mahmoud võttis mingi veidra sandwichi moodi asjanduse ning tiramishu joogi. Prae suurus oli täiesti ok. Oma üllatuseks avastasin et mul on esimest korda vist siinaelamise aja jooksul täiesti NORMAALNE lõunasöök võimalik süüa väljaspool kodu. Kartulipüree+hautatud köögiviljad+strgonov ning salat. Woowww…ja täitsa noa ja kahvliga sai süüa. Hheee… Prae kohta ütleks et ma olen paremat saanud ja teine kord seda enam ei telliks, ent polnud paha. Mis aga mind väga üllatas oli Cesari salat. Serveeritud oli see söödavas kausis. Kauss ise küll mu maitsele ei vastanud ja ma piirdusin vaid salatiga seal sees. Väga maitsev ja odav oli ka. Vist mingi alla 14LE ja selline suur ports kohe. Banaanimagustoit oli ülimalt magus. Mina küll kogu seda mäge ära ei suutnud süüa mis ma tellisin ja Mahmoud ka mind väga ei aidanud. Ta oma toidu poolt oli vist nats pettunud. Polnud suurem asi. Ent see tiramishu jook oli küll hea tal.

Kui oli aeg arvet maksta siis mul tuli kusagilt netist loetu meelde et siin kõik hinnad dollarites hoopis. Ossa nugaaa… hhhhh… Ütlesin seda ka M-le. Ta arvas et ikka ei saa olla. Ma siis ikka naersin et mul imelik tunne selle arve suhtes et teeme nii et ta läheb lapsega ja kotiga ees minema ja siis mina 5min hiljem jooksen talle padavai järele. Hahahaha…. No kes siis tahab tagaruumis nõusid pesta. Onju? Hahahaha… Nali naljaks aga mina läksin WC-sse lapse lutipudeleid pesema ja jätsin M-i arvet maksma lapsega. M pärast rääkis et oli jube olnud peale minu juttu arve kohta. No oli siis kelner tulnud ja arve toonud nagu ikka kombeks et paberi vahel. M vaatas et arve nats alla 150 isegi. Olgu, pani meie tasuta kupongi sinna vahele ja jäi ootama et mis edasi saab. Vaatas et kelner läks leti juurde, vaatas kupongi, läks kellegi teisega seal aru pärima, too ka vaatas kupongi ja siis rääkisid seal miskit ja lõpuks kelner tuli tagasi M-i juurde. No mis arvate mis edasi sai? Muidugi pandi meid köögitoimkonda..hahahahaa… a tegelt mitte. Tegelikult tuldi küsima et kas me võtame selle üleoleva summa eest ehk koogitüki kaasa 😀 Ja pakitigi koogike kaasa meile. No ja siis M arvas et mina pesen neid lutipudeleid seal nii kaua aega juba ja mõtles et ma paningi ees jooksu vist. Hahaha… ent siis ma ikka vetsust välja ka sain lõpuks.

Tegime veel väikse tiiru väljas purskkaevu juures. Yasseen, kes polnud täna veel vanni saanud, arvas et purskkaev on ka päris hea selleks. Tal aga sellised pidurid vanemad, et me ikka mõtlesime et oodaku koduni ära. Mul poissi võimatu vee juurest eemale saada 🙂

Ja lõppkokkuvõtteks võiks öelda et meil plaanis tagasi minna. Kui Niiluse äärde veel kaua ei saa minna, siis ikka samasse kohta. Ja loomulikult Cesari salatit sööma 😛

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

