Minu lugu

1

May 22, 2011 by tasneem

Kõik meie elus toimub Jumala ettemääratuse alusel. Nii nagu Islam polnud esimene religioon, vaid sellele eelnesid judaism ja kristlus, et inimesi järk-järgult juhatada õigele teele, nii ka minust ei saanud moslem üleöö.

Oleks minu elu olnud lilleline ja roosiline, siis ilmselt poleks ma hakanud kunagi vaevama oma pead teemadega nagu näiteks elu eesmärk või kõrgeim võim. Oma 25-ndaks eluaastaks olin jõudnud etappi, kust tee enam edasi ei viinud. Polnud kuhugi enam minna seda rada pidi, mida nii usinalt omale rajanud olin. Mõtisklesin oma seniste elu põhitõdede üle, ise nii kiivalt uskudes et ma küll tean mis on ainuõige, ent kusagil mujal on valemis viga.

Minu teele hakkas sattuma täiesti juhuslikult erinevaid moslemeid. Ma ei saa küll öelda et ma väga palju neilt õppisin, ent oma esimese sügavama tutvuse islamiga tegin just tänu neile. Oli kummaline suhelda inimestega kes elavad pühakirjast lähtuvalt. Kui ma nüüd vaatan tagasi sellele ajale, siis kõige paeluvamaks saigi minu jaoks islamiga tutvumise juures see, et sel religioonil oli vastus iga minu eluprobleemi jaoks, peites enda taha sügavamõttelise ja meid endid kaitsva tähenduse. Ma ei tea kui palju on tänapäeval nii häid moslemeid kelle usu tugevus võimaldab neil järgida islamit 100%-liselt, ilma tagamaid mõistmata. Mina pole siiani heaks moslemiks saanud 🙂 Mul on raske järgida nõudeid mida ma ei mõista. Vahest veedan päevi mõtiskledes mõne punkti üle, mille tähendus mulle arusaamatu tundub. Ma tean et Allah vastab mu palveile peagi ning saadab ise mulle eluteele olukordi, tänu millele saan ma rikkamaks kogemuse võrra, mis aitab mõista islami reegleid. Siiani ei ole ma end sundinud tegema midagi mis on vastumeelne. Islam võlubki oma lihtsuses, olles kõige täiuslikum eluõpetus, mis üldse maailmas eksisteerib. Ühe islami tõe taga peitub osaliselt ka teiste tõdede tagamaid, moodustades sedaviisi ideaalse terviku.

Mida aeg edasi seda sügavamalt hakkasin endas tunnetama soovi, proovida järgi kuidas on olla moslem. Usun et nii mõnelegi lugejale toob see lause muige näole. Aga just nii saigi minust moslem. Oli üks päev enne ramadani algust ja minus ääretult tugev soov tunda ramadani tunnet, koos kõigi moslemitega üle kogu maailma. Sel õhtul andsin moslemi vande, teadmata ise, kui imeline kuu mind ees ootamas on. Kuu täis kauneid kingitusi, sealhulgas imeline tervenemine ja hingerahu. Selle kuu jooksul sai minust moslem ka hinges ja südames. Teadmistepagas polnud küll veel kuigi mahukas, ent mida aeg edasi seda suuremaks see on muutunud. Ning mida teadlikkumaks ma olen saanud oma religioonis, seda kindlamalt sammun õigel teel. Me võime valida küll õige tee aga see ei vii meid kuhugi, kui me sellel edasi ei liigu. Moslemiks olemine ei tähenda ainult usutunnistuse andmist, vaid püüdu saada paremaks ja teadlikkumaks oma religioonis kogu elu.

One thought on “Minu lugu

  1. Masha’Allah! Allahi teed on imelised ja Subhana’Allah need on 6nnelikud kes saavad seda imet tunda:)

    Like

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

