Beebi magamiskott

Leave a comment

January 1, 2011 by tasneem

28224-01-01-11_1905Ja siin ta siis on. Kahjuks ei saa öelda, et kaua tehtud, kaunikene. Pigem kaua tehtud äbarik 🙂

Tegemine algas sellega et Mahmoud ostis mulle kaks eriti koledat rohelist lõnga. Kui me neid tagasi vahetama läksime, siis selgus et seda ühte tumerohelist lõnga müüja enam tagasi ei võta, kuna meie käes oli viimane dokk, seega tuli leida midagi mis sobiks selle tumedaga kokku. Leidsimegi sellise rohelise erinevate rohelise toonide täpikestega lõnga. Üldiselt mulle meeldib see värvide tulemus nüüd. Kui ma kuduma asja hakkasin, siis alustasin seljaosast ja see tuli hästi nummi. Kui ma esiosadeni jõudsin siis võtsin järgmise helerohelise doki ja selgus et see lõng polnud nii kvaliteetne nagu esimene dokk oli olnud. Värv jäi kuidagi hallikam ja kudum õhem. Kuna miskit teha ka enam polnud siis tegin selle lõngaga, oleks vaid alustanud esiosadest, keda huvitab mis seal seljataga on 🙂
Kudumise mustri leidsin siit: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:69zkQv6EXe8J:www.lionbrand.com/patterns/kja-shellBunting.html+baby+bunting+pattern+free&cd=8&hl=en&ct=clnk&gl=eg&lr=lang_et|lang_en
ja stiilinäite sain siit: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:3zr5f2wKgaAJ:www.freevintagecrochet.com/baby/baby-bunting-baby-pattern.html+baby+bunting+pattern+free&cd=5&hl=en&ct=clnk&gl=eg&lr=lang_et|lang_en
Muster oli hästi lihtne ja mugav teha telekat vaadates/kuulates. Valmis kiiresti ja mulle meeldib see kuidas lõpptulemus välja näeb.

Edasi oli vaja muretsed lina sisevoodriks. Selle sain siis jupi voodilina riidest. Oleks tahtnud ühevärvilist ja nurkadesse hiljem veel midagi tikkida aga kuna ma ise kangapoodi pole veel jõudnud, siis sai see jupp ära kasutatud ja tuli niisugune.

Lõpuks soovisin lukku. Luku kohta olid mul erisoovid, et oleks jäme lukk ja mitte metallist. Ise ma lukupoodi ei jõudnudki. Üks Mahmoudi töökaaslane elab kusagil suure lukupoe läheduses ja ostis mulle selle ära. Toon on super ja sobib imehästi. Jäme ka. Aint et liiga pikk oli. Seega sai seda tehtud nii et alumine lõpp on mul omatehtud lõngaga, mitte see luku tugevam osa mis lõpetab tõmbe.

Ja siis tuli kõige raskem osa. Asi oli vaja kinni õmmelda. Mitu korda viskasin asja nurka, kuna mu masin ei õmble. Teeb mul igast jubedaid trikke ja õmblus on kohutav. Tõmbab niiti alla jne jne. Eile õhtul siis võtsin aga asja jällegi ette. Mõtlesin et kui käsitsi õmblen tuleb veelgi jõledam ja nõrgem õmblus. Et tuleb mis tuleb, eks siis hiljem näha ole. Kohati oli tunne et õmblusmasin hakkab õhku tõusma, nii kohutavat häält tegi. Lisaks nagu pildilt näha, siis lukku õmmeldes vajus lõngaosa natuke ühele ja teisele poole, seega tumedad triibud pole päris kohakuti 😦 Sinna lisaks veel minu kõver käsi ja vigane masin…oeh…aga selline ta mul nüüd on ja kasutada saab 🙂

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

