Minu mees ja kingitused :)

Leave a comment

December 21, 2010 by tasneem

Mulle on jäänud mulje et egiptlased armastavad teha kingitusi, hästi palju ja odavaid. Neile kohe meeldib igast träni osta ja sellega kellegi päev rõõmsamaks teha. Mahmoudile olen keelanud sellise sodi-pudi peale raha raiskamise ja õnneks meil seda polegi laristamiseks. Aga vahest ta ikka ostab neid veidraid asju. Mõned näited siis siin:8493d-21-12-10_1957See on Prohvet Mohhamedi sünnipäeva aegu müüdav nukk. Kunagi ammu-ammu, kui ma käisin Cairos perega esimest korda kohtumas, siis Mahmoud mulle selle kinkis. Tollal olin ma üllatunud selle nuku jõleduses ja jätsin selle Cairosse, ettekäändega, et kohvris vähe ruumi ja järgmine kord naguinii juba kolin siia. Mis tast edasi-tagasi vedada 🙂 Nüüd seisab see nukukene mul kapinurgas, seepärast ta nii kortsus ongi 🙂

9b035-21-12-10_2011Kord ostis Mahmoud mulle mobiilikülge käiva lelu, sellise roosa ja karvase tagumikuga tüdruku 🙂

8a38a-21-12-10_1955Selleks talveks ostis ta mulle uued sussid – lambasussid 🙂

No vot…sellised esmapilgul suht veidra välimusega asjad mul aeg-ajal koju tekivad. Ja ma ausalt pole enam üldsegi häiritud neist. Need on ju mu kalli abikaasa poolt ostetud.

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

