Esimesed kudumid üle pikkade aastate :)

Leave a comment

November 25, 2010 by tasneem

Esmalt sai valmis selline müts:
b71c4-25-11-10_2022Tegemisõpetuse sain siit: http://www.piece-by-piece.net/Knit/baby_blue_cloud_hat.htm
Mina tegin selle mütsi kahe mustrikastirea võrra laiema ja ülevalt kahanevalt kastikesed väiksemaks. Mustris kahanesid ka aga mingi veidra süsteemi järgi ning pildil ei kahanenud üldse. Mina tegin sümmeetrilise kahanemise ja mulle tundub et täitsa kena jäi nii. Parem kui pildil olev mitte kahanemine 🙂

Järgmiseks tegin papud:
79075-25-11-10_2019Need on needsamad mida Karima mitmes erinevas värvis tegi. Õpetus on pärit siit: http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=7864&curmese=August+2009
See lõõtsa osa oli õpetuses öeldud 4 rida ühte värvi parempidist kudet ja 4 vasempidist teist värvi. Seal ma päris nii teha ei saanud, kuna üleminek ühelt pinnalt teisele jääks kole. Seega tegin ma nii et 3rida pahemp.sinist+1rida paremp.sinist ja 4 rida paremp.valget. Seega jäid sinised triibud vähe pisemad kui õpetuses. Ja lille ma ka peale ei heegeldanud. Ostsime pisikesed nööbid ja panin need hoopis 🙂

Ning kuna babal on sünna tulemas, siis talle kingiks sall:
ef8a6-25-11-10_20283069b-25-11-10_2031

Salli tegemisõpetus on pärit siit: http://knit-easy.blogspot.com/2009/03/new-free-knitting-pattern-ameeta-scarf.html
Mina kasutasin peenemat lõnga ja vardaid ning ühte värvi lõnga ning mu meelest täitsa sobilik meesterahvale tuli välja. Pildil paistab too olevat liiga lai, minu oma siis kitsam ja pikem 🙂

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

