Lõngapood, liinibuss ja heegelmüts

Leave a comment

November 5, 2010 by Tasneem

Tänane õhtu kujunes üllatvalt mõnusaks. Nimelt kui Mahmoud koju tuli siis peale sööki ta pakkus kohe ise välja et läheks jalutama. No juba pikemat aega olen ma nurunud et läheks lõngapoodi ja ostaks mulle tiba lõnga ja heegelnõela. Ma heegeldasin viimati siis kui ma veel täitsa laps olin ja veel vanematega koos elasin. Leidsin netist videod erinevate tehnikate kohta ja see on vist nagu jalgrattasõit mis kunagi ei unune.
Igatahes läksime siis peale lõunasööki (eesti mõistes õhtusööki) välja. Kuna autot meil põhimõtteliselt ei ole, siis oligi suurepärane võimalus jalutada lõngapoodi. Selle poe leidsime eelmisel reedel ja see asub siis oma 15 min jalgsitee kaugusel. Ma muretsesin pigem sellepärast et see pood jälle kinni on kui me kohale jõuame. Seega oli mul suurepärane võimalus aja kokkuhoidmiseks sõita kohaliku liinibussiga. See oli esimest korda elus sõita tavalise Cairo liinibussiga. Eelnevalt on sõidetud püramiidide juures käiva bussiga ja too on ikka kobe asjandus võrreldes tavalise bussiga.
Bussisõit oli “mõnus”. Oma 10min saime veeta selles vaevalt koos püsivas sõiduriistas. Õnneks polnud palju rahvast ja seega mingit trügimist polnud. Peale minnes tuli Mahmoud siis bussi kui see juba sõitis. Aga siin tuleb õnnelik olla kui buss üldse kinni peab. Ma olen näinud ikka kui inimesed sõitva bussi peale jooksevad.
Peale bussiõitu saime veel mõnusalt pika maa jalutada. Ja oh üllatust, pood oligi lahti. Kuna mina selles lõngamajanduses väga tugev ei ole, siis oli mulle paberile täpselt välja kirjutatud lõnga number ja et peab olema baby lõng. Heegelnõela numbrisitik USA, EU ja mm mõõdustikus. Iial ei või teada mis numbristik seal pakendi peal olemas on ja mida pole ju.
Poe vaateaknalt juba leidsime lõnga mis meile meeldis. Kuna me ei suutnud välja mõelda mis värvi võiks olla beebi müts, siis valisime kirju lõnga. Poes mingi vanamehenäss (ilmselt poe omanik) hakkas seletama et seda lõnga ei saa heegeldamiseks kasutada, vaid ainult kudumiseks. Ma ausõna ei osanud vastu vaielda, kuna ma pole ju selles vallas teab mis tegija. No ja siis ta pakkus meile ühevärvilisi lõngu. Need toonid kõik olid suht koledad ja me jäime endale kindlaks, et las olla mitmevärviline lõng ja tuleb sealt mis tuleb. Heegelnõela saime poest ilma pikema jamamiseta. Kui lahkuma hakkasime, siis alles panin tähele noori tüdrukuid kes mind muigel suuga vaatasid. Ilmselt nemad olid teemas vägagi kodus ja itsitasid minu üle.
Lõpuks koju jõudnud võtsin lahti netilehekülje kus oli tegemisõpetus ja peale mõningast pusimist, meeldetuletamist ja tõlkimist, sain hakata mütsi heegeldama. Ma tõest ei tea kaua asi aega võttis aga hetkel on nüüd see müts juba valmis. Masha Allah, nii armas tuli, Alhamdulillah! Siin teised käsitöömeistrid ilmselt itsitavad hetkel pihku aga noh, peale nii paljusid aastaid, esimene tulemus pole üldse paha 🙂

Link kust selle mütsi sain: http://www.piece-by-piece.net/Patterns/fp49.htm

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

