Cairo Tower

Leave a comment

June 6, 2010 by Tasneem

7759b-imagesCairo Tower (pilt internetist) on üks hiiglama suur torn keset kesklinna. Pimedal ajal on see erksalt valgustatud. Ma pole kunagi sinna kippunud ega isegi mitte mõelnud sinna minna. Aga eile helistas Siiri et nemad minemas ja kas tahan kaasa minna. Kohe tekkis minus hiiglama suur soov minna. Siiri pakkus välja et võtavad mu Tahrir Squarelt auto peale.

Hommikul olin suht elevil. Polnud juba tükk aega kuhugi saanud ja nii kõrini oli juba kodus passimisest. Sõin hommikusöögi ära aga kellaaeg oli minu jaoks ikka liiga varajane veel ja jäin uuesti magama. Mingi aeg helistas Mahmoud et ta äratas juba Karemi üles ja kas ma hakkan juba minema või ei. Karem oli määratud mulle saatjaks kaasa.
Minu kaasapandud teejuht osutus aga mingil kahtlasel põhjusel rualamaks kui mina, esiteks väljusime metroost üks peatus liiga vara ning teiseks ei osanud ta sealt enam Tahririle minna. Mina näitasin talle kohe õige suuna ja lõpuks, kui olime selle hotelli ees kus mu õde kunagi peatus, siis Karem arvas et olemegi Tahriril lõpuks. hahaha… Oeh teda küll. Minu juhenduse peale me ikka õigesse paika jõudsime lõpuks 🙂

Kohe helises ka telefon ja Siiri päris et no kaugel ma olen juba. Teda polnudki raske ära tunda, kollased käised olid tõesti ainult temal 😀 Sõit torni möödus äärmiselt kiiresti ja märkamatult. Pilet maksab välismaalasele 70LE ja kohalikule 20LE. Loomulikult olime meie kõik egiptlased ja saime kohaliku hinnaga. Torni lift mida ma hirmsalt ette kartsin osutus äärmiselt vaikseks ja mugavaks liftiks. Ei tõmmanud seest õõnsaks ega midagi. Ainult kõrvad läksid lukku. Tornist vaade linnale oli täitsa võimas. Isegi rohelist paistis lähemal päris palju. Mulle täitsa meeldis. Seal kõrgel üleval kõrvetas päike mu näo ära ja hetkel olen nagu kloun, punase nina ja põskedega 🙂

Tagasi tulin metrooga. Ega seal muud polnudki kui ainult see et maa-all tuli mõne politseiniku käest õige metroo välja küsida. Kes veel ei tea siis siin sõidetakse suundi. Ma sain sellele alles täna pihta. Kui mulle mitu korda politseinik oli näidanud näpuga metroo ette ja rääkinud direction…, ja ma ikka veel miskit aru ei saanud ja pärisin et metroo on jah aga kummale poole ma sõitma pean siis lõpuks sai mehikesel kõrini ja ütles: ticket and metro this. Ostsin omale pileti ja läksin läbi väravate kui mulle ühel hetkel ka kohale jõudis mida directionit nad siin kõik räägivad. Kui sa tead kus oled ja kuhu suunda sõitma pead siis polegi ju muud enam vaja. hehee…
Jälgisin igat metroopeatust ja uskuge või mitte aga kaks peatust kordusid. Mahmoud naeris päris pikalt kui talle seda hiljem selgeks üritasin teha 🙂 Vahepeal oli Karem kutsutud taaskord mulle metroojaama vasta, kuna mul ei ole soovitav seda tänavat üksi kõndida. Niikaua kuni ma teda ootasin, ostsin ka pudeli vett omale. Pole ma varem kunagi ise midagi ostnud. Asusin kohe inglise keeles hinda pärima, mille peale mind ignoreeriti (ei tea kas müüja ei osanud keelt ilmselt). Seepeale tuli üle arabicule minna. “bikeim?” vastus tuli miskit niisugust minu kõrvade jaoks: “giniuos”. Ma pärisin uuesti oma kaks korda enne kui lõpuks pihta sain. Gini we nos. 😀 Sain makstud ja siis juba Karem tuligi ja saatis mu koju.

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

