Päev 3. farmis

Leave a comment

March 28, 2010 by tasneem

Kolmas päev. Kuna eile õhtul sai magama alles poole kolme aeg, siis tänane päev on möödunud suht udu sees. Olen kohutavalt väsinud ja tahan koju puhkama. Hommikul me miskit väga ei teinudki. Sättisime end korda ja pakkisime asju. Mängisin ka oma nunnu kutsakesega. Järgmine kord kui tulen, siis ilmselt kardan seda koera, paistab et temast kasvab väga suur koer. Tegelikult inimesed siin koertega hästi üldse ei käitu. Isegi lapsed togivad jalaga. Mina siis kussutasin ja sügasin kõhu alt jne…peale seda lapsed ka hakkasid kutsaga sõbralikult mängima. Mahmoud pärast rääkis et suuremad tüdrukud olla ka koeraga mängida tahtnud aga too hakkas haukuma ja ajas nad minema. Mõne ajapärast tulin mina ja mängisin oma Mussukesega, mis teistes suurt imestust tekitas.

Lahkumine võttis meeletult aega nagu siin kõik. Igaüks pidi ikka igatühte musutama (ainult naised omavahel ja mehed omavahel ikka). Minu lootus puhkusele purunes peale seda kui Mahmoud teadustas et nüüd läheme teistele sugulastele külla. Meie tarbeks oli tehtud suur pidusöök. Ma muidugi sealt miskit väga ei söönud. Peale sööki läksime naistega eraldi tuppa ja mama rääkis nendega juttu, minu väsimus oli liiga tugev et enam üldse millegist aru saada.

Mõned kommentaarid nüüd kus olen puhanud ja tagasi Cairos:

Mama vanem vend elab alumisel korrusel oma paljude tütrde ja vähemalt ühe pojaga (ma ei saanudki sotti palju neid lapsi seal on). Üks tütar abiellub kolme kuu pärast, üks viie ja üks kihlus just hiljuti. Ma nüüd ei mäleta milline neist siis teadustas et tema soovib ka mitte puhvis kleiti omale aga nad kusagilt ei leia seda.

Farmilinn ei olnudki linn vaid oli 5000 elanikuga külake 😀

Ma juba esimesel õhtul teadustasin kõigile et sinna peame me Mahmoudiga kunagi elama minema. Ma tahan tagasi sinna looduse keskele…. ei taha enam Cairot

See oli parim puhkus mis mul siiani egys olnud on. Mahmoudiga naersime et oi kui vahva on jälle üksteist näha, seal olles olin mina enamus ajast naistega ja tema meestega.

Getu olla kunagi nooremana töötanud vene sõjaväes autojuhina. Ta üritas pidevalt minuga venekeeles rääkida. Oh seda pettumust kui kuulis et ma ei oskagi venekeelt 😀 No mõningaid sõnu ma teadsin ikka aga väga vähe 🙂

Getu toa seinapeal oli suur pilt mama emast. Pole siiani näinud siin ühtki nii kaunist naist kui oli mama ema ja mama ise on. MashaAllah! Vaieldamatult kaunimad naised Egiptuses. Mama ema on nüüd kahjuks meie hulgast lahkunud aga sel pildil nägi ta välja nagu mama nooruses. MashaAllah. Gamiila awyyy!

Tagasiteel olin sunnitud kasutama bensiinijaama WC-d. Niipea kui tuli põlema pandi ja ma uksevahelt sisse hakkasin minema hüppasin ma õudusjudinate ja kiljumisega sealt eemale: sor-sor we gebiira näml. rõveeee……. mis teha, ega maanteel väga valida pole kus käid.

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

