Appi! Ma ei oska lugeda :S

Leave a comment

February 7, 2010 by Tasneem

Käisime nädalavahetusel suurel raamatumessil. Jaaa…ei tulnud mulle üllatusena et ma ei oska araabia keelt lugeda, üllatusena tuli see tunne mis mind seal valdas.

Iseenesest oli see meeletult suur mess. Eestis sellise ulatusega raamatumessi pole kindlasti kunagi olnud. Seal olid suured majad, kõik müügipinnad. Majade vahel olid pargid kus inimesed istusid ja pidasid pikniku. Väga vahva oli see kõik. Aint et jube külm oli. Inimesed käisid ringi kuumad teetassid või siis see punane piprajook käes. Meie Karemiga olime külmast täiesti võetud ja piprajook oli ainus mis meid tol päeval päästis.
Inimesed oli tavalisest rohkem viisakad. Oli igasuguseid inimesi, kuid peamiselt noored. Ilmselt siis üliõpilased või lihtsalt koolilapsed. Oli inimesi koos peredega ja noori pundis. Oli hijabi kandjaid, nekaabi kandjaid ja täitsa katmata peadega naisi. Rahvast servast servani.

Kohutav tunne, miljoneid raamatuid, kuid isegi pealkirja lugeda ei saa. Enamus kõik araabia keeles. Tundsin end kui pisike koolieelik. Lõpuks suundusingi nagu kirjaoskamatule kohane lasteraamatutesse. Vaatasin värvilisi pilte, kuni jõudsin koomiksiteni. Siis loobusin ka sellest 😀

Ah jaa, nägin ka ingliskeelseid raamatuid aga kuna minu pere neist huvitatud polnud siis teised liikusid sealt kiiresti eemale ja ma ei tahtnud ära kaduda seal rahvamassis. Aga leidsin sealt raamatauid nagu: “How to drive”, “Travel by safe way” ja siis oli üks araabiakeelne raamat ja Karem ütles et see räägib kuidas magada. heheee… Suur rahvamass oli Fatafeat raamatute juures. Mama loomulikult suundus sinna. Leidsime ka mulle ühe raamatu, mis õpetab välismaalastele araabia keelt. Alustab loomulikult tähestikust. Ma kusagilt lugesin et tähestiku õppimine võtab aega nädal-kaks. Ma hiljem kodus teadustasin Mahmoudile et ma küll ei raiska kaks nädalat et tähestikku õppida, teen selle ühe päevaga ära. hahahaa… eks siis täna näha ole mitu tähte ma tegelt selgeks saan.

Veetsime seal pika ja vahva päeva.

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

