Tähtsündmus – PAKK EESTIST !!!

Leave a comment

December 21, 2009 by Tasneem


Iga päev kirjutasin Mahmoudile töö juurde et ta ikka küsiks kas pakk on saabunud. Lõpuks eile sain vastuse et on jah. Oh seda ootamist siis mil mees koju jõuab 🙂
Polnud juba kaua aega eesti leiva maitset suhu saanud. Õhtusöögiks tegingi endale juurviljasupi kiluleibadega. Magustoiduks sõime piparkooke. Mahmoud polnud neid varem kunagi söönud aga teadis rääkida et miski sarnase maitsega asi pidavat meil siin egys ka olema. Ma kahtlen aga peaks mõnikord proovima 🙂

Ja siis pakis oli veel nii vahva kaart/kiri. Ma seda pildile ei pannud, pole igaühel vaja teada mis mu õed mulle kirjutasid. Aga Kämbu ja Iti kui te loete seda siis teadke et see nii armas mulle ja panen kohe mälestustekarpi selle. Kunagi kui külla tulete siis on hea koos naerda 😀

Aga kui kellegil peaks kunagi olema veel soovi egysse eestist pakki saata siis teadke: 2,89kg maksab eestist saates 312 eek ja kohapeal pidime veel maksma 60 poundi. See teeb juba saatmiskuludeks 432 eek :O rääkimata paki enda maksumusest.

Igatahes mina olen väga õnnelik siin ja nosin Kalevi shokolaadi 😛

Suured tänud õekesed ja kallid teile sinna eestisse!

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

