Ahmedi kihluspidu

Leave a comment

December 19, 2009 by tasneem

Eile kell kolm öeldi mulle et väljasõit on tunni ajapärast. Kusjuures enne seda räägiti et me üldse ei lähe ja Mahmoud ajab jälle oma kive välja. No aga mis teha, tunniga sain end valmis ka. Mahmoud muidugi mitte.
Saime kodust minema 15min hilinemisega. Mama kodus ootas meid “üllatus” ees. Ma kahtlustan et see oli Karem kes autokummi katki sõitis. Igatahes läksid poisid seda parandama ja siis veel kütet võtma ja nii see aeg lendaski. Meie mamaga rääkisime nagu ikka egy toitudest, islamist ja muidugi Karemi tüdruksõbrast 🙂
Lõpuks kui autosse saime olime hilinenud planeeritud ajast umbes 1,5h. No egas midagi, läheme ju ikka 😀
Enne Cairost väljasõitu otsustati ka maiustustepoest hunnik nänni osta ja mina nõudsin valjuhäälselt pepsit 🙂
Lõpuks, kui kõik valmis oli, oli kell umbes seitse. See oli ühtlasi ka peo alguskellaaeg. Pidu toimus El-Mansuras. hahaaaa… kolme-nelja tunni tee Cairost 😀
Sõit perega on vahva. Mama rääkis paar hathitit ja Karem nagu ikka rippus telefoni otsas ning Mando lihtsalt vaikis. Mingi hetk mama nõudis et ma eesti keeles laulaks. öööööööööööööö… lol. keeldusin sellest ja vabandasin end välja et mu lauluhääl on jube. Siis ta ise laulis mõned laulud araabia keeles ja nii see sõit Mansurasse läks.
Pidu toimus siis pruudi vanemate kodus. Meie jõudsime ikka kohale siis kui suur pidu juba läbi oli. 😦
Mina ootasin seda pidu niiiii väga. Esimene üritus siin kus mina peategelane pole. Kõigi silmad pidid olema aruuzale pööratud ju. Aga oh seda õnnetust. Niipea kui me tuppa astusime hakkasid kõik nagu tavaliselt mind jõllitama ja minust rääkima. Tervitasin oma imearmasid sugulasi ja siis püüdsime Mahmoudiga võimalikult vaiksesse kohta end maha potsatada. Teised sõivad ja rääkisid juttu. Sellest söögist keeldusin ma ülimalt-hea meelega. Tüüpiline egy toit: riis, kana, siis see makaroniroog millele nad seda jubedat plöksi peale panevad ja vast oli seal miskit veel. Ruum ise oli väike ja ma ei tundud end seal üldse hästi. Pruut oli minust suht kaugel ja mul ei õnnestunud teda esialgu õnnitleda aga püüdsin talle naeratada kui ta mind nii uurivalt vaatas. Neiuke ise ei naeratanud mulle üldse, pigem vaatas mingi veidra pilguga, millest minul ei õnnestunud miskit välja lugeda.
Lõpuks olid kõik söönud ja meid juhatati teise veel väiksemasse tuppa. Toodi torti ja limpsi, nagu ikka. Klõpsisin veel mõned pildid. Käsi värises, külm oli ja ma tundsin end nagu kuivale jäetud kala. Jätkuvalt kippus teiste jutt minu teemadele. Oh kui kõrini mul sellest ikka on.
Viimaks lasti meid minema. Juhuuuuu!
Läksime siis Ahmedi vanemate koju. Seal sugulastevahelised jutud jne. Rania rääkis vahva loo. Tema vanim tütar oli peale meie viimast külaskäiku hakanud ühtäkki inglisekeelseid sõnu emaga rääkides kasutama. Rania siis küsis et milles asi. Laps vastas rõõmsalt et tema on nüüd nagu Tasneem. 😀
Vahva, mulle meeldib mama sugulastega koos olla. Võrratud naised. Iial ma ei suuda end nendega tunda võõra või kõrvalejäetuna.

Ah jaa, mingi aeg Mansuras sõitsime omapärasest trepist mööda. Keegi oli vist teinud välisukse liiga kõrgle maapinnast ja hakkas ka treppi sinna tegema aga kuna kitsas tänav siis ilmselt ei lubatud üle teatud piiri trepil välja ulatuda. No vot ja siis see trepp nägi välja selline et ülevalt normaalsed astmed ja viimane alumine hiiglama kõrge. Mina igatahes poleks sinna turnida suutnud. heheheee….

Aga mis mulje mul siis pruutpaarist jäi. Ahmed, üliõnnelik. Pole teda sellisena veel näinudki. No tõesti, ülevoolavalt õnnelik. Aruuza, vaikne ja tundus selline karmimatüüpi naine olevat. Vot ei oska miskit temast arvata egas midagi. Igatahes mitte üli-õnnelik ja sõbralik.

No vot ja siis öösel poole ühe aeg hakkasime tagasi tulema. Ja poole neljast olime Cairos.

Kuna mu kalakesed olid õhtul söömata jäänud siis mõtlesin et teised nii näljased ja tulevad mind kohe tervitama ja sööma. Aga kus sa sellega, Dirty oli ainus kes tiba sõi ja teised pidasid mind vist opakaks, et öösel süüa annan. Panime nad siis ilusti tuttu ja läksime ka ise magama.

Alhamdulillah! kogu reisi vältel Mahmoudi kivid ei teinud valu.

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

