Araabia pulmad läbi minu silmade :)

Leave a comment

October 24, 2009 by tasneem

Ärgates kuuldus kogu korterist naiste naeru. Ei saanud esimesel hetkel aru mis toimub. Lõpuks meenus, et mama sugulased pidid tulema appi süüa tegema.

Väljusin unisena toast et pesema minna. Niipea kui oma tost välja sain, tormati karjana mulle ümber ja tuldi tervitama (oleks tahtnud vähemalt hambad enne puhtaks pesta). Sain lõpuks nad ära tervitatud ja vannituppa pagetud. Hiljem ronisin oma tuppa tagasi.

Natuke hiljem sõin hommikus66ki ja peale seda läksin üle tänava mama õe poole (kõigi oma kodinate ja kleidiga), kus ees olid mind ootamas mama sugulased Dina ja Aya, kes tegid mulle meigi ja sättisid r2ti p2he. Nende pool on alati nii mõnus olla. Selline ääretult soe õhhkkond.
Meiki tegime umbes 2h ja siis hijab oli veel oma tunnike. Suutsin oma pulma-body ära mäkerdada huulepulgaga 😦 Puhastasime klooriga aga kasu pold palju, lõpuks sättisime r2ti nii, et see varjas mökerdise ära lihtsalt.
Olin valmis ja kell oli juba palju. Mahmoudi mitte kusagil. Pulmapidu pidi algama 19:00 ja enne seda veel salongis piltide tegemine. Aga kus mu abikaasa siis on?

Peagi oli ka see korter naisi täis. Panime musa üürgama ja hakkasime tantsima. Ma ei teadnud kuidas tantsida, mispeale lapsed võtsid mul kätest ja näitasid ette. Ja siis see pulmahüüd, kes teab millest räägin, see teab; kirjeldada ma seda ei oska, väga vali ja naljakas hyyd on. Nii me siis tantsisime ja naised üürgasid kuni lõpuks läks kisa väga suureks. See oli märk sellest, et mu abikaasa saabus. Sättisin loori näo ette ja jäin ootama millal mu prints uksest sisse astub. Ta tuli ja siis pidi mind otsaette suudlema. Naised ümber naersid ja nii lõbus oli. Mees oli tiba shokeeritud minu välimusest aga talle meeldis.
Läksime välja tänavale ja istusime autosse. Kõik see aeg kõlas naiste pulmahüüdu ja nii vahva oli. Sõitsime autokolonniga pilte tegema. Nagu ikka, siis autod lasid signaali ja inimesed tänaval vaatasid (nii nagu minagi vaatan teiste pulma-autosid alati). Ah jaa, sain oma soovi, et pulma-auto poleks kaetud nende pisikeste lambikestega, mis on värvilised ja näevad suht totrad välja. Mahmoud lasi auto teha ilusti suure valge lindiga üle auto ja kaunistuseks veel roosikimbud.
Lõpuks j6udsime salongi. Selle ukse ees olid trummimängijad, kuigi nad vist olid ühele teisele paarile. Igatahes mängisid nad ka meile. Seej2rel läksime salongi sisse. Minu soov oli pilte teha ainult kahekesi, et keegi vaatamas pole. Fotograaf muudkui palus võtta erinevaid poose, üks veidram kui teine. Kohati olid meil kehad nii väändus ja lihtsalt enam ei suutnud naeru tagasi hoida.
Peale pildistamist läksime autodega pulmapaika. Teepeal olid ummikud (nagu siin ikka) aga seekord oli nii vahva ummikus passida. Kõrvalt sooviti kogu aeg “mabrook” ja lasti signaali.
Lõpuks üle tunniajase hilinemisega jõudsime ka pulmapaika. Sealt viisid trummimängijad ja torupillipuhuja meid pulmaparki. Ikka suure lärmiga. Kohale jõudes ei tahtnud nad üldse lõpetada. Me ei tantsinud ja lihtsalt seisime nagu mökud ja naersime. Lõpuks tulid kolm meest külaliste hulgast ja hakkasid ise tantsima. Siis peale seda me läksime oma toolide peale, mis nagu ikka siin kombekohaselt, kõigi külaliste ees laval on. Mingi aeg oli kohustuslik aeglane tants. See läks meil hästi. Seda me vähemalt oskasime.
Mingil hetkel ma avastasin et sõrmused on ostamata :O Samuti mu roos (soovisin lillekimbuks üht punast roosi). No egas midagi, mida pole, seda pole 🙂
Peale tantsu istusime jälle oma toolidele ja siis tuli pulma-joogi joomine. Punane vedelik, pole mingi maitsega, ainult suhkrumaitse oli. Seda jõime siis nii et kõigepealt lonksas Mahmoud ja siis mina, ja siis mina jootsin teda, ja siis tema jootis mind, ja siis jõime korraga. Sel ajal kui Mahmoudi jootsin, suutsin talle ka jooki sülle kallata. Mingi hetk oli hiigelsuur sipelgas mu käe peal ja ma kiljatasin ja raputasin oma kätt kuis jaksasin. Järgmisel hetkel oli selline suur sipelgas ka mu jalgade juures ja Mahmoud ajas teda minema. (hiljem ta ütles, et oli neid seal ikka rohkem minema ajanud et ma ei saaks kiljuda).
Siis oli jälle niisama istumine,kes soovis see tantsis. Me ka tantsisime. Ma ei osanud aga püüdsin nats end liigutada, et mitte päris tobe välja näha. Päris lõbus oli. Abikaasa sattus vahepeal päris hoogu ja tegi väga veidraid liigutusi. Ma ei osanud muud teha kui naerda ja vaid plaksutada ja talle kaasa elada.
Peale seda oli tordilõikamise osa. Me üritasime koos lõigata aga see pruutpaar tordi tipus hakkas viltu vajuma. Õnneks saime selle kuidagi pidama. Pärast anti meile siis kahvliga puuvilju tordi pealt, et me toidaks üksteist. Ma kogemata torkasin kahvliga Mahmoudile hambusse. hehehhe…
No niih, peale seda oli meile laud kaetud keset parki ning asusime torti sööma ning fantat jooma. Aga kus siis pepsi on?????????? Olin pettunud.
Hiljem oli siis see aeg kus me tantsisime veel ja vahepeal puhkasime ja külalised käisid meid õnnitlemas jne. Kõige vahvam oli babaga tantsida. Mulle nii meeldis. Keegi külalistest oli juba Mahmoudile öelnud et võta oma naine, muidu su isa võtab ta sult ära. 😀
20 min enne pulmapeo lõppu olin ma kohutavalt väsinud. Tahtsin vaid koju… Pingutasin et külalistele naeratada. Mama päästis mu tantsuplatsilt. Suured tänud mamale selle eest!
Noored poisid olid täitsa pöördes vahepeal. Tantsisid nagu segased – sarnanes meie puntratantsule. hahaaa… väga naljakas oli.
Peale pidu kõndisime poolele teele väljapääsu juurde. Seal saatsime külalised minema ja siis vupsti autosse ja kodu poole teele. Ikka oma pulmarongiga, autod tuututamas ja möödujad meid õnnitlemas.
Veider oli see, et ega meid siis üksi koju lastud. :O :O :O Mama ja baba ja osad sugulased, kes tahtis korterit näha, tulid meiega. Lõpuks nad läksid aga lubasid poole tunni pärast süüa tulla tooma. Ja toodigi, umbes nädalavaru toodi. hahahaaa… siiani mul külmkapis osa toitu alles veel. heheeee….
Lõppkokkuvõttes oli pidu ääretult vahva. Kõik kes soovivad midagi väga meeldejäävat ja naljakat, siis araabia pulmapidu seda on. Video pealt vaadates on kõik nii võõras ja võlts. Aga seal sees olles, kõik need helid, inimesed…. kõik haarab su endaga kaasa ja siis ei jää muud üle, kui lihtsalt nautida 🙂

Leave a Reply

Arhiiv

EFT in Egypt

tapping in to your potential

Life in Cairo

Life for American expat in Egypt and beyond....

Joyce Filer

Egyptologist

Talibiddeen Jr. Companion Blog

Companion Blog to Talibiddeen Jr. - Tips and Tidbits for homeschooling, home, and Islamic life!

The Muslimah Blogg

musings of a muslimah

Crafty Beats

A bit of crafts

nellyali

The one glimpse of heaven on earth is to fight a losing cause; and not lose it.

Muslim Learning Garden

Planting Seeds of Jaariyah

Umm Abdul Basir's

Sharing Our Homeschool Adventure!

EGIPTIMAA

Eestlanna elu loori varjus

Killuke Marokot

Piilume eksootilisse Maroko kööki ja kultuuri.

